مجله صدراپرینتر

دلایل خرید لیبل پرینتر صنعتی

خرید لیبل پرینتر صنعتی

در چه شرایطی خرید لیبل پرینتر صنعتی توصیه می شود ؟

مشتریان چاپگر برچسب صنعتی ، تنها محدود به صنایع و کارخانجات بزرگ نیستند . شرایط کاری متعددی وجود دارد که خرید لیبل پرینتر صنعتی با توان و مقاومت بالا را اجتناب ناپذیر می کند . در ادامه به شرح این موارد می پردازیم :

1) حجم چاپ متوسط یا بالا باشد :

به طور کلی برای چاپ روزانه بالاتر از 5 متر (معادل 100 عدد لیبل به عرض 5 سانتیمتر) استفاده از بارکد پرینتر صنعتی توصیه می شود . در صورتی که کار شما تیراژ بالاتری داشته باشد و از دستگاههای رومیزی استفاده کنید ، این امر منجر به افزایش هزینه هایتان در درازمدت خواهد شد .

2) برای پشتیبانی از انواع لیبل ها :

ممکن است نیاز داشته باشید بر روی برچسبهای متال ، اموال یا نوارهای تایوک چاپ کنید . در این صورت جهت ارائه چاپی با کیفیت و پیشگیری از خرابی زود هنگام هد ، توصیه می شود از یک لیبل زن صنعتی استفاده کنید .

3) خرید لیبل پرینتر صنعتی برای چاپ با سرعت بالاتر :

پرینترهای رومیزی به دلیل حافظه کمتر و مکانیزم ساده تر ، سرعت چاپ پایین تری دارند در حالیکه در چاپگرهای صنعتی سرعت چاپ 2 تا 3 برابر بیشتر است . لیبل پرینترهای صنعتی زبرا دامنه ی تنظیم سرعت و حرارت وسیع تری دارند و امکان تنظیم فیزیکی فشار روی هد به کمک دو اهرم فراهم است . این دو قابلیت موجب می شود بتوانید روی انواع برچسب ها چاپی با کیفیت بالا بدست آورید .

ZM600 ZT420 لیبل پرینتر

5) بهره وری از کاتر و لیبل جمع کن با خرید لیبل پرینتر صنعتی :

اگر به یک لیبل جمع کن اتوماتیک (Internal Rewinder) یا کاتر اتوماتیک (Cutter) یا پوست کن لیبل (Peel off) نیاز داشته باشید ، باید بدانید که این افزونه ها تنها بر روی دستگاه چاپ لیبل صنعتی و عمدتا برند Zebra قابل نصب هستند و سایر بارکد زن ها از چنین افزونه هایی پشتیبانی نمی کنند  . شما می توانید با استفاده از لیبل زن صنعتی ، ضمن بهره وری از سرعت و کیفیت چاپ عالی از افزونه های ذکر شده جهت تسهیل فرایند چاپ خود استفاده نمایید .

6) برای ماندگار ماندن چاپ روی برچسب کاغذی :

در صورتی که از لیبل کاغذی استفاده می کنید و نمی خواهید تحت هیچ شرایطی چاپ آن پاک شود ، باید بدانید که فقط چاپگرهای صنعتی قادر به چاپ با ریبون رزین روی برچسب کاغذی می باشند . برای رفع این نیاز لازم است یک لیبل پرینتر صنعتی خریداری کنید . بررسی کنید که برچسب شما تا چه مدت باید دوام داشته باشد؟ اگر محصول نهایی لیبل دار را به نمایندگی فروش بفرستید، چه مدت آن را در قفسه های خود نگاه خواهند داشت؟ محیط آنها چگونه است؟ محیطی با سرمای زیاد یا حرارت بالا ؟ بررسی کنید که برچسب ها در معرض حلالهای تمیز کننده یا مواد شیمیایی قرار دارند یا خیر ؟

7) خرید لیبل پرینتر صنعتی جهت استفاده در شرایط سخت :

لیبل پرینترهای صنعتی جان سخت بوده و در برابر آلودگی های محیط کارخانه ، سرما یا گرمای زیاد ، وارد آمدن ضربه یا سقوط اشیا مقاومت بالایی دارند و از لحاظ فیزیکی کاملا مناسب محیطهای کارخانه ای ، تولیدی و پرفشار طراحی شده اند . یک چاپگر برچسب صنعتی می تواند تمام روز را به صورت بی وقفه و بدون تغییر در کیفیت کار به چاپ لیبل مشغول باشد .

4) چنانچه عرض برچسب تان بیشتر از 104 میلیمتر است :

برخی مدل های دستگاه لیبل زن ، از جمله لیبل پرینتر زبرا ZM600  ، امکان چاپ برچسب تا عرض 168 میلیمتر را دارند . در حالی که حداکثر عرض قابل استفاده در چاپگرهای دسکتاپ 104 میلیمتر است. شما می توانید ضمن مشاهده مشخصات لیبل پرینتر صنعتی زبرا ، جهت طرح هر نوع پرسش یا استعلام قیمت آن ها با ما ارتباط بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *